Digitaalinen asiakaskokemus

Isoin kolahdus kirjassa oli: Ostotapahtuman jälkeen ei asiakkuus suinkaan usein lopu, vaan asiakkaat ottavat yhteyttä yritykseen myös sen jälkeenkin. Tämä olisi ihanteellinen tilanne osuuskunnallemmekin, sillä usein asiakkuudet loppuvat yhteen projektiin. Ihanteellista olisi, että onnistuneen projektin jälkeen saisimme asiakkaalta ehdotusta uuteen projektiin, jonka voisimme toteuttaa. Salo Gaming Expo on yksi näistä projekteista, jossa olemme onnistuneet niin hyvin että sitä odotetaan meiltä vuosittain.

Kirjassa oli myös, kuinka asiakkaat etsivät eri asioita eri kanavilta, tämäkin meidän tulisi ottaa isoksi huomion kohteeksi. Ainakin itse mukana ollessa markkinoinnissa olemme käyttäneet todella samankaltaisia mainoksia eri kanavilla. Voisimme kuitenkin oppia enemmän suuntaamaan mainokset eri kanaville. Tämä kirja on hyvä lähtökohta asialle.

Filenius Marko

Kirjapisteet : 2

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *