Growth hacker marketing

Kirja käsittelee markkinointia, Kirjassaan hän kertoo, että markkinoimme väärin.

Kirjan viestin voi lyhentää kolmeen askeleeseen:

Löydä tuotteellesi sopivia asiakkaita.Rakenna tuotteesi niin, että markkonointi oli siinä sisällä. Kerää palautetta, jotta voit kehittää tuotettasi.

Löydä ”Growth hack”, joku mikä tekee tuotteestasi viraalin. Tässä voi hyödyntää esimerkiksi Jonah Bergerin kirjassa contagious esittämää stepps menetelmää.

Asiakaiden säilytys. Tee tuotteestasi käytönkestävä.

Kirjassa kerrottiin hyviä esimerkkejä tästä, kuten

hotmail. Hotmail pisti jolaisen sähköpostiviestin loppun ”P.S I love you. Get your free email at Hotmail. Hotmail sai 30 kuukaudessa 30 miljoonaa käyttäjää ja Microsoft osti sen 400 miljoonalla dollarilla.

 

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *