Growth hacker marketing

Kirja käsittelee markkinointia, Kirjassaan hän kertoo, että markkinoimme väärin. Kirjan viestin voi lyhentää kolmeen askeleeseen: Löydä tuotteellesi sopivia asiakkaita.Rakenna tuotteesi niin, että markkonointi oli siinä sisällä. Kerää palautetta, jo ...

Vaaralliset ideat – Alf Rehn

Jos itse sanoisin omin sanoin, niin kirja kertoo luovuudesta, ja miten ajatellaan ”out side of the box”. Toisaalta Rehn tekee äärimmäisen selväksi kirjan alussa, että luovuuskirjat eivät ole luovia, vaan toistavat samaa kaavaa ja kertoo itse kirjastaan nä ...

Screw It, Let’s Do It

Screw it, let’s do it on Richard Bransonin motto. Monet jättävät asioita tekemättä oletusten perusteella vaikka mieli tekisi. Et kuitenkaan koskaan voi onnistua, ellet yritä. Raha on vain sivutuote, rahaan tähtäämällä et saavuta pitkällä juoksulla menesty ...