Kohtaamisia kasvokkain

Kirjailija

-Riikka Mari Muhonen -Laura Heikkinen

Ihmisten välinen kohtaaminen tuppaa olemaan pelkkää ohimennen tervehtimistä tai virtuaalista ”tykkäämistä” sosiaalisessa mediassa. Vaikka fyysinen sijainti olisikin lähellä toisia ihmisiä, yhä useampi liimautuu ruudun ääreen ja todellinen ihmisten kohtaaminen kasvokkain on kovin vähäistä. Yksinäisyyden tunne vaivaa monia.

 

Tapahtumamarkkinointi antaa yritykselle ja asiakkaalle kasvot. Osallistumalla erilaisiin tapahtumiin markkinoija voi välittää viestinsä asiakkaalle suoraan, mahdollisimman häiriöttömässä ympäristössä.
Mukaansatempaava ja havainnollinen teos antaa hyvän kokonaiskuvan tapahtumamarkkinoinnin keinoista markkinointiviestinnän kentässä. Kirja kertoo myös, miten tapahtumien vaikutusta asiakassuhteisiin voi mitata ja arvioida.
Teos perustuu maailmalla tutkittuun tietoon ja kirjoittajien vankkaan käytännön kokemukseen.
”Kirja integroi tapahtumamarkkinoinnin keskeiseksi osaksi modernia markkinointimixiä ja antaa lukijalleen eväät tavoitteelliseen työskentelyyn. Raikas tuulahdus suomalaiseen markkinointikirjallisuuteen!”

 

Yrityksen on tiedettävä lähes täydellisesti mistä ja miten se tavoittaa asiakkaansa. Se joka ymmärtää ostokäyttäytymistä parhaiten, on voittaja.

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *